.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه اهالی15روستای مازندران به وزیر کشور

اهالی 15 روستای جنوب استان مازندران در نامه‌ای از وزیر کشور درخواست کردند که جلوی انتقال زباله‌های ساری به منطقه چهاردانگه ساری گرفته شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اهالی 15 روستای منطقه چهاردانگه ساری در نامه‌ای از وزیر کشور درخواست کردند که جلوی انتقال زباله مرکز استان مازندران به منطقه چهاردانگه ساری گرفته شود.

اهالی 15 روستای مازندران در این نامه با اعلام اینکه مسئولان مرکز استان مازندران بدون رعایت اصل قانون 50 قانون اساسی اقدام به انتقال زباله مرکز استان مازندران به منطقه بکر چهاردانگه ساری می‌کنند، اعلام داشتند: مسئولان مرکز استان مازندران با انتقال زباله به منطقه محروم نشان می‌دهند که برای طبیعت زیبا و بکر این منطقه اهمیتی قائل نیستند.

اهالی 15 روستای محروم چهاردانگه در ادامه این نامه به برنامه جدید مسئولان مرکز مازندران برای انتقال زباله به روستای پشرت نیز  اشاره کردند.

در ادامه این نامه با اشاره به برنامه در دست اجرا احداث کارخانه زباله سوز بیان شد: مسئولان مرکز استان مازندران به جای پیگیری برای تکمیل پروژه کارخانه زباله‌سوز ساری، تلاش برای انتقال زباله به این منطقه را در برنامه کاری خویش قرار دادند.

مردم محروم منطقه چهاردانگه ساری در ادامه این نامه تاکید کردند: انتقال زباله‌ مرکز استان مازندران تصمیم غیرکارشناسی است که با انتقال زباله به این منطقه آب آشامیدنی و شرب اهالی 15 روستا منطقه در معرض خطر قرار می‌گیرد.

مردم منطقه چهاردانگه ساری در ادامه این نامه با اشاره به واقع شدن چشمه آب‌معدنی سورت تاکید کردند: انتقال زباله‌های مرکز استان کار ناشایست در حق مردم منطقه چهاردانگه ساری است.

به گزارش فارس، بخشدار منطقه چهاردانگه ساری نخستین بار در نشست خبری در جمع اهالی رسانه‌ای منطقه چهاردانگه ساری از انتقال زباله‌های بیمارستانی و صنعتی مازندران به منطقه چهاردانگه ساری واقع در روستای پشرت خبر داده بود.

برنامه جدید برای انتقال زباله‌های بیمارستانی و صنعتی در حالی در دستور کار مسئولان مرکز استان مازندران قرار گرفت که روزانه بیش از 20 کامیون زباله در مسیر ساری، تا چهاردانگه حمل می‌شود.

مردم منطقه چهاردانگه ساری نسبت به انتقال زباله‌های شهری مرکز استان مازندران انتقاداتی را در محافل گوناگون مطرح می‌کنند که برنامه برای انتقال زباله بیمارستانی و صنعتی رنجی دیگر برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

قرار بود زباله‌های مرکز استان مازندران تنها چهار ماه به دلیل مسابقات جام جهانی کشتی در منطقه چهاردانگه ساری منتقل شود و این روند از زمان انتقال زباله ساری تاکنون هشت سال ادامه پیدا کرد و مسئولان مرکز استان مازندران روزانه بیش از 20 کامیون زباله از ساری به منطقه چهاردانگه ساری که مسافت بیش از 130 کیلومتری مرکز استان مازندران است،منتقل می‌شود. /فَ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.